10-10-10

 

2010 - 10 - 10

Idag är en lite speciell dag kan man säga, det är min födelsedag, hela 21 år blir man, men det är inte det som är det speciella. Det som gör denna dagen lite unik är själva datumet 10/10/10 , och det häftiga i det är att just nummret 10 är mitt turnummer :) Men om jag ska vara ärlig vet jag inte riktigt om jag haft någon tur idag, skulle egentligen ha köppt mig en lott, men, ja det glömde jag ju självklart bort.

 

Har haft denna bloggen någon månad innan, men nu startar jag om den, helt nytt, fresch!
Och förhoppningsvis 10 gånger så bra ;)

 

 


 


Kommentarer
Johanna [s h o n a l i]

Fin bild, och massa grattis!! Coolt att fylla år idag :)

sv. tack :)

2010-10-11 @ 08:27:58
URL: http://shonali.blogg.se/





Namn:
Spara uppgifter

E-post: (Publiceras Inte)


Blogg:


Tassavtryck:


Trackback